توضیحات:
طرح توجیهی فرآوري و بسته بندي آجيل و خشكبار
به ظرفيت 500 تن، در قالب فایل word و در حجم 9 صفحه بهمراه کلیه محاسبات مربوطه با داده
های به روز.
مقدمه:
بسته بندي به عنوان يك ابزار كارآمد
سالهاست كه موردنظر كارشناسان علم بازاريابي قرار گرفته است. از بسته بندي تا 8000
سال پيش آماري در دست است كه به صورت ظروف ساخته شده از حصير و همچنين ظروف گِلي و
لعابي در بين النهرين و مصر بوده است.
استفاده از انواع مختلف بسته بندي ضمن
اينكه قابليت نگهداري بهتري را به كالا مي بخشد در كسب سهم بالاتري از بازار براي
كالاي موردنظر نيز مؤثر است.
نظريه پردازان بازاريابي، دو نقش مهم
براي بسته بندي متصور هستند كه عبارتند از نقش Proactive و نقش Promotive. چنانكه از
واژه به كار گرفته شده براي اين نقشها نيز بر مي آيد نقش نخست به وجه نگهداري و
دوام حاصل از بسته بندي و نقش دوم به جنبه آگاهي دهنده و پيش برنده بسته بندي
اشاره دارد.
از ديگر سو توجه ناكافي به موازين
بسته بندي بهداشتي موجب گشته است كه محصولات مختلف غذايي كشور عليرغم دارا بودن
كيفيت بسيار خوب در بدو توليد به دليل پيدايش پارهاي آلودگي هاي ثانويه و يا عرضه
در اندازه ها و اشكالي خارج از استاندارد يا پسند بازار هدف نتوانند به بازارهاي
جهاني راه يافته و مسير را براي افزايش سطح توليد داخلي هموار نمايند. بديهي است
با اجراي طرحهاي فرآوري و بسته بندي بهداشتي، محصولات غذايي توليدي كشور، قابليت
رقابت با محصولات مشابه خارجي را در بازارهاي جهاني خواهند داشت.
در طرح حاضر انواع خشكبار پس از
بوجاري به نمك و جوهر ليمو آغشته و در تابه برشته مي گردند. پس از خنك شدن و انجام
عمل بسته بندي، محصول نهايي به انبار انتقال مي يابد.
تحقیق بررسی و تعیین شاخصهای ارزیابی عملکرد مدیران میانی
تحقیق بررسي مقايسه اي جو سازماني دانشكده هاي ادبيات و علوم انساني دانشگاه
نکته های مهم ریاضی دوره دبستان و راهنمایی
خلاصه کتاب مبانی مدیریت رفتار سازمانی تألیف دکتر علی رضاییان
خلاصه کتاب مبانی سازمان و مدیریت تألیف دکتر علی رضاییان
تحقیق مدل سرآمدي EFQM و بررسي ميزان اثر بخشي و شناسائي كانالهاي ارتباطي بين كاركنان و مديريت