پاورپوینت-فصل-اول-كتاب-اصول-بازاریابی-كاتلر
پاورپوینت فصل اول كتاب اصول بازاریابی كاتلر
فرمت فایل دانلودی: .zip
فرمت فایل اصلی: pptx
تعداد صفحات: 32
حجم فایل: 289 کیلوبایت
قیمت: 15000 تومان

توضیحات:
پاورپوینت ارائه کلاسی فصل اول کتاب اصول بازاریابی تالیف فیلیپ کاتلر و گری آرمسترانگ، با عنوان مدیریت رابطه سودمند با مشتری، در حجم 32 اسلاید، با توضیحات کامل و همراه با تصاویر.

كتاب اصول بازاریابی تالیف فیلیپ كاتلر و گری آرمسترانگ ترجمه بهمن فروزنده از جمله منابع مهم درس مدیریت و اصول بازاریابی در سطح كارشناسی و كارشناسی ارشد می باشد. این فایل شامل پاورپوینت كامل و جامع فصل اول این كتاب با عنوان "بازاريابي؛ مديريت رابطه سودمند با مشتري" در 32 اسلاید می باشد كه می تواند به عنوان سمینار در كلاس و ارائه كلاسی مورد استفاده قرار گیرد.

بخشی از متن:
اگر مديريت ارتباط با مشتري به درستي انجام شود، باعث مشعوف شدن مشتري مي شود. مشتريان مشعوف هم در عوض وفادار باقي مانده و از شركت و محصولات آن نزد دوستان و آشنايان خود تعريف مي كنند. تحقيقات نشان داده كه بين مشتريان كمتر رضايتمند، تا حدودي رضايتمند و كاملاً رضايتمند تفاوتهاي اساسي وجود دارد. حتي كاهشي جزئي در ميزان رضايتمندي مشتري، وفاداري او را به شدت كاهش مي دهد. بنابراين هدف مديريت ارتباط با مشتري تنها جلب رضايت او نيست، بلكه در واقع مشعوف كردن او است.
حالا ديگر شركتها متوجه شده اند كه از دست دادن يك مشتري، تنها از دست دادن يك فروش نيست. بلكه در واقع به معني از دست دادن كل خريدهاي او در طول دوره خريد است.

فهرست مطالب:
بازاريابي چيست؟
فرایند بازاریابی
پنج اصل اساسي بازار و مشتري
نياز، خواسته و تقاضاي مشتري
پيشنهادهاي بازاريابي- محصولات، خدمات و تجربيات
ارزش و رضايت مشتري
داد و ستد و ارتباطات
بازارها
عناصر يك سيستم نوين بازاريابي
طراحي استراتژي بازاريابي بر اساس مشتري
انتخاب مشتري براي خدمت گذاري
انتخاب طرح ارزش
گرايشهاي مديريت بازاريابي
رویكرد توليد
رویكرد محصول
رویكرد فروش
رویكرد بازاريابي
بازاريابي اجتماعي
سه موضوع اساسي در خط مشي بازاريابي اجتماعي
آماده كردن طرح و برنامه بازاريابي يكپارچه
مديريت ارتباط با مشتري(مام)
ايجاد وفاداري مشتري و حفظ او
رشد سهم مشتري
ايجاد دارايي مشتري
برقراري رابطه درست با مشتريان درست
روندها و نيروهايي كه باعث تغيير بازاريابي و به چالش كشيدن استراتژيهاي بازاريابي شده اند

دانلود فایل
پرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.


فایلوکس44 مشتري ,بازاريابي ,بازاریابی ,اصول ,كه ,پاورپوینت ,اصول بازاریابی ,فصل اول ,با مشتري ,ارتباط با ,از دست ,بازاریابی تالیف فیلیپ ,اصول بازاریابی تالیف ,اصول بازاریابی كاتلرمنبع

پرسشنامه توصيف جو سازماني

تحقیق بررسی و تعیین شاخصهای ارزیابی عملکرد مدیران میانی

تحقیق بررسي مقايسه اي جو سازماني دانشكده هاي ادبيات و علوم انساني دانشگاه

نکته های مهم ریاضی دوره دبستان و راهنمایی

خلاصه کتاب مبانی مدیریت رفتار سازمانی تألیف دکتر علی رضاییان

خلاصه کتاب مبانی سازمان و مدیریت تألیف دکتر علی رضاییان

تحقیق مدل سرآمدي EFQM و بررسي ميزان اثر بخشي و شناسائي كانالهاي ارتباطي بين كاركنان و مديريت

مشخصات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

سرمه دانلود بانک لینک های دانلود فیلم ، دانلود سریال و دانلود آهنگ میباشد. نیلو دانلود تهران چت گلیو Mylahwfcxgq3 blogi همه چیز درباره سقف متحرک برقی خرید تردمیل ارزان اینجا همه چی هست دیگه سانگ تخفیف دونی