تحقیق-نقش-مدیریت-عملکرد-در-افزایش-کارایی-کارکنان
تحقیق نقش مدیریت عملکرد در افزایش کارایی کارکنان
فرمت فایل دانلودی: .zip
فرمت فایل اصلی: docx
تعداد صفحات: 64
حجم فایل: 467 کیلوبایت
قیمت: 17000 تومان

توضیحات:
تحقیق رشته مدیریت با موضوع نقش مدیریت عملکرد در افزایش کارایی کارکنان (مطالعه موردی در بانک های ملی خوزستان)، در قالب فایل word و در حجم 64 صفحه، همراه با پرسشنامه مورد استفاده.

چکیده:
اين تحقيق در 5  فصل تنظيم شده است. فصل اول طرح تحقیق: که شامل موضوع، اهمیت و فایده تحقیق، علت و هدف تحقیق، طرح مسئله، فرضیه ها، تعریف واژه ها، روش تحقیق، موانع و محدودیت های تحقیق می باشد. فصل دوم مروری بر ادبیات موضوع یا پیشینه تحقیق: که در این فصل با استفاده از منابع موجود، سابقه بحث به صورت منظم و بر اساس مسیر تکاملی تاریخی آن ارائه می شود که ممکن است شامل تعاریف برخی مفاهیم، نظریات، مدل ها و تاریخچه می باشد. فصل سوم انتخاب حجم نمونه با توجه به ویژگی های جامعه آماری می باشد. فصل چهارم شامل تجزیه و تحلیل اطلاعات بر اساس اطلاعات جمع آوری شده و فرضیه ها و یافته های تحقیق می باشد. فصل پنجم خلاصه و نتیجه گیری تحقیق می باشد که در این فصل اقدام به نظریه پردازی می شود. نتایج حاصل از این تحقیق نشان دهنده ی این واقعیت است که امروزه مدیریت عملکرد تبدیل به ابزارهایی استراتژیک برای پیشبرد اهداف و ایجاد مزیت رقابتی و بالا بردن کارایی کارکنان در سازمان، نقش بسزایی را ایفا می کنند. در پایان هم پیوست ها، منابع و مأخذ و پرسشنامه تحقیق آورده شده است.

فهرست مطالب:
فصل اول
1-1 مقدمه
1-2 بیان مسأله
1-3 ضرورت و اهمیت تحقیق
1-4 اهداف تحقیق
1-5 فرضیات تحقیق
1-6 سوالات تحقیق
1-7 روش انجام تحقیق
1-8 محدودیت های تحقيق
1-9 واژگان کلیدی
1-9-1 مدیریت
1-9-2 کارایی
1-9-3 مدیریت عملکرد
1-9-4 کارکنان
فصل دوم
2-1 مقدمه
2-2 تعریف مدیریت
2-3 نظریه نقش های مدیریتی
2-4 سطوح مختلف مدیریت
2-5 مفهوم كارايي
2-6 تعریف کارایی
2-7 رابطه کارآیی با بهره ‌وری و اثربخشی
2-8 عوامل مؤثر در کارآیی
2-9 تعريف مديريت عملكرد
2-10 اهميت مديريت عملكرد
2-11 اصول مديريت عملكرد
2-12 عوامل مؤثردر توفيق مديريت عملكرد
2-13 فرايند مديريت عملكرد
2-14 مزاياي مديريت عملكرد
2-15 معايب مديريت عملكرد
2-16 پیشینه تحقیق 24
2-17 اهمیت پیشینه در تحقیقات
فصل سوم
3-1 مقدمه
3-2 روش انجام تحقیق
3-3 جامعه آماری
3-4 نحوه ی تعیین حجم نمونه و روش نمونه گیری
3-5 روش گردآوری اطلاعات
3-6 ابزار گردآوری اطلاعات
3-7 روایی و پایایی ابزار جمع آوری داده ها
3-7- 1 روایی
3-7-2 پایایی
3-7-2-1 ضریب آلفای کرونباخ
3-7-2-2 ضریب پایایی تنصیف
3-8 روش تجزیه و تحلیل دادها
فصل چهارم
4-1 مقدمه
4-2 تجزیه و تحلیل داده ها
4-3 تحلیل های توصیفی
4-3-1 جدول و نمودارمربوط به جنسیت پاسخ دهندگان
4-3-2 جدول و نمودارمربوط به سن پاسخ دهندگان
4-3-3 جدول و نمودارمربوط به سابقه خدمت پاسخ دهندگان
4-3-4 نمودارمربوط به سطح تحصیلات پاسخ دهندگان
4-4 تجزیه و تحلیل استنباطی
4-5 آزمون فرضیه ها
4-5-1 آزمون فرضیه اول
4-5-2 آزمون فرضیه دوم
4-5-3 آزمون فرضیه سوم
4-6 خلاصه فصل چهارم
فصل پنجم
5-1 مقدمه
5-2 نتیجه گیری
5-2-1 نتیجه گیری از فرضیه اول
5-2-2 نتیجه گیری از فرضیه دوم
5-2-3 نتیجه گیری از فرضیه سوم
5-3 نتیجه گیری کلی
5-4 راهکار ها و پیشنهادات
منابع و مأخذ
پرسشنامه

دانلود فایل
پرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.


فایلوکس44 تحقیق ,فصل ,فرضیه ,مدیریت ,های ,عملكرد2 ,مديريت عملكرد2 ,نتیجه گیری ,تحقیق 1 ,مدیریت عملکرد ,1 9 ,افزایش کارایی کارکنانمنبع

پرسشنامه توصيف جو سازماني

تحقیق بررسی و تعیین شاخصهای ارزیابی عملکرد مدیران میانی

تحقیق بررسي مقايسه اي جو سازماني دانشكده هاي ادبيات و علوم انساني دانشگاه

نکته های مهم ریاضی دوره دبستان و راهنمایی

خلاصه کتاب مبانی مدیریت رفتار سازمانی تألیف دکتر علی رضاییان

خلاصه کتاب مبانی سازمان و مدیریت تألیف دکتر علی رضاییان

تحقیق مدل سرآمدي EFQM و بررسي ميزان اثر بخشي و شناسائي كانالهاي ارتباطي بين كاركنان و مديريت

مشخصات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

تخفیفان فروشگاه ostadsalam2 bazarganireza Happy your day ناودون همه چی موجوده خرید کولرگازی از بانه بهترین متخصص قلب نارمک مجله اینترنتی ایرانیان